28 Απριλίου 2016

Είμαι αυτή που...




Πάντα εδώ θα επιστρέφω!!!!!!

Είμαι αυτή που  στο σχολείο κορόιδεψες γιατί διάβαζε  και ήταν φυτό!
Είμαι αυτή που στο  σχολείο η θηλυκότητα της άργησε να σκάσει μύτη και εμφανίστηκε στα φοιτητικά της!
 Είμαι αυτή που κοιτάς λίγο περίεργα όταν σου λεει τα όνειρα της γιατί μοιάζουν  εξωπραγματικά και την χαρακτηρίζεις ονειροπόλα .
Είμαι αυτή που  λες κορόιδο γιατι σιχαίνεται την αδικία  και όταν ξέρει οτι ένας άνθρωπος έχει προοπτικές να ανταλλάξει μαζί σου ιδεες όνειρα και λιγη τρέλα θα στην δώσει την ριμάδα την ευκαιρία γιατί αλλιώς ειναι άδικο.!

Είμαι αυτή που  αν σε γουστάρει θα σε κανει να το καταλάβεις δεν θα παίξει  δεν θα κάνει τερτίπια δεν θα κάνει νάζια θα σε γουστάρει φίλε μου και θα παλέψει για την θέση της στην ζωη σου χωρίς εγωισμούς!!!!
Είμαι αυτή που θα θέλει μόνο εσένα και δεν θα  συμβιβάζεται με καύλες της βραδιάς.
Είμαι αυτή που μπορεί εξαιτίας όλων των παραπάνω μπορεί να θεωρήσεις δεδομένη και να μην δώσεις σημασία. ( εγώ όμως θα εξαντλήσω τα όρια μου παλεύοντας για σένα)
Αλλα αν παρ ελπίδα  πεις ότι με γουστάρεις και συ θα έχω την αξίωση να γουστάρεις μόνο εμένα όχι ΚΑΙ εμένα. .... γκε γκε?

Είμαι αυτή που χαρακτήρισαν ως άντρα .... γιατί μου λείπει ο γονίδιο ''γυναικεία παιχνίδια''...
Είμαι αυτή που δεν θα ζηλέψω δεν θα  γκρινιάζω δεν θα παίζω κρυφτό στις σχέσεις μου ερωτικές και φιλικές .
Είμαι αυτή που οταν αγαπάει το δείχνει αλλά αν πονέσει θα το κάνει μόνη της και δεν θα αφήσει να φανεί .
Είμαι αυτή που θα κρατήσει το έγω της έξω απ την γαμημένη εξίσωση. Κι ας πονάνε  οι σφαλιάρες.
Είμαι αυτη που    ακόμα θεωρεί οτι η φιλία δεν είναι για να περνάει η ώρα. αλλά για να  υπάρχει ζωη!!!!

Είμαι αυτή που ακόμα και σήμερα μπορει να κοροϊδέψεις  γιατι είμαι αυτή που ειμαι αλλά φίλε μου δεν αλλάζω εγω μυαλά.....






Παντα εδώ θα γυρναω να γραφω γι αυτα που με σκάνε.

1 σχόλιο:

πες μου ότι εποχή και να είναι....