18 Μαΐου 2015

Σπάσε αυτο που φοβάμαι!

 






       Ξέρεις τι είναι κανονικότητα ? 
Είναι η φυσική ροή που έχεις θέσει στην ζωή σου μέρα με την μέρα. 
Ξέρεις τι είναι  να απωθείς οτιδήποτε προσπαθεί να μπει σφήνα σε αυτήν την κανονικότητα ?
Αυτό είχα γίνει, Ξέρεις ποτε το καταλαβαινεις ?Όταν  αυτό το κάτι  μπαίνει εκεί μέσα χωρίς να  το καταλάβεις . 
     Ένα ραντεβού ένα φιλί μια συζήτηση ένα βράδυ  και κάτι αλλάζει μέσα σου.
Είχα προσπαθήσει να διεκδικήσω την θέση μου στην ζωή ανθρώπων είχα κουραστεί είχα δακρύσει ειχα αρχίσει να  χάνω ,....
Κάποιες φορές αυτο που δεν μας μοιάζει είναι αυτό που μας  κάνει καλύτερους ... 
 Δεν με νοιάζει αν ακούμε διαφορετική μουσική με νοιάζει που προσπάθησες να βρεις κατι κοινο να ακούμε . 
     Δεν με  αγχώνει οτι βλέπουμε τον κόσμο διαφορετικά γιατι εσύ με είδες όπως πραγματικά ήμουν . 
Δεν θέλησες να αλλάξω δεν θέλησες να με φέρεις στα μέτρα σου . δεν με έκανες να αισθανθώ λίγη ....
Και εγώ βγαίνω από αυτό που γνωρίζω καλά, για σένα γιατί ξέρω ότι αξίζεις γνωρίζω οτι μπορεί να σε στεναχωρήσω μερικές φόρες με τα λόγια μου αλλά ξέρω ότι δεν θα με κανείς στην άκρη ξερω οτι θα προσπαθησουμε 
      Γιατί ξέρω ότι και εσύ άμαθος είσαι σε κάτι σαν αυτό που έχουμε ......και εγώ δεν μπορώ  παρά να σε παροτρύνω να το  περπατάς κάθε μέρα. 

     Στο είπα σήμερα δεν περίμενα να σου λείψει κάποιος μεσα σε 3 μέρες . 3 μέρες έλειπες και εγώ το ένιωθα ... ένιωθα την απουσία σου στην ίδια την πόλη στους δρόμους  στο σπίτι μου μέσα αν είναι δυνατόν ένιωθα την απουσία σου , και ας ξέρω οτι ποτέ κανείς δεν ειναι απών αν είναι μέσα σου και μέσα στην ζωη σου. πηρες ενα κομμάτι μαζί σου   και τωρα που είσαι πίσω νιώθω οτι αποκαταστάθηκε. 
Οταν ξεκινήσαμε ποτε δεν υπολόγισα ποσο  σημαντικός θα γινόσουν για μενα . πάντα πίστευα οτι μπορώ να κρατάω τις αποστάσεις μου  και τα όρια μου και τα πήρες και τα διέγραψες  μέσα σε ένα βράδυ με μουσική που ένιωθα τα μάτια σου πάνω  μου  και εκείνη την στιγμή ένιωθα οσο πάγο και αν ειχα ετοιμάσει να ρίξω ώστε να μην την πατήσω  παλι να λιώνει να διαλύετε να θέλω να με παρασύρει.
Έκανα κομμάτια τον παλιό μου εαυτό για να γεννησω κατι καινούριο .....  Ξέρω οτι θα στηρίξεις τα όνειρα μου ξερω  οτι θα  αγκαλιάσεις αυτό που είμαι οτι κι αν είναι αυτό .

Αυτο που βλεπω στα μάτια σου όταν με κοιτάς αυτο θα κρατάω μεσα μου οπου κι αν ειμαι. καθε μέρα..... 


Το άγνωστο μας ανήκει μωρό μου.
Καληνυχτα. 


Υ.Γ.  '' Κι ήταν τα μάτια σου οτι ζητούσα να με εμπνέει . με πιανεις ?''

2 σχόλια:

  1. Ποιος θα το 'λεγε.. Χαίρομαι λοιπόν.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περασα μετα απο πολυ καιρο για να σου ευχηθω Υγεια πανω απ ολα!!!!
    Εύχομαι η μαγεία των Χριστουγέννων να μας αγγίξει όλους και να μας δώσει το χαμόγελο και καθετι που χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι στη δύσκολη καθημερινότητα αυτής της εποχής.
    ˛.°★。˛ΟΜΟΡΦΑ ��˛ ΜΑΓΙΚΑ ��˛ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ°.★* *
    ˛°_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。**
    ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ~`˛_Π_____. * ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*../______/~\*.
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬-

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πες μου ότι εποχή και να είναι....