31 Οκτωβρίου 2019

Τελευταίο

Αυτό ειναι το τελευταίο .
Το τελευταιο κείμενο που θα γράψω για σένα για να σου γράψω αυτα που
 θα ηθελα να σου πω και ποτε δεν ξερεις μπόρει μια μερα και να το κάνω αν ποτέ σε ξαναδω.
Σ'αγαπώ τόσο πολύ καιι τόσο βαθειά που πατάω καθε ηθική αξια και αγωνιά για σενα και δεν ξέρω πως θα το πάρεις, μπορεί να γελάσεις μπορεί να με θεωρήσεις αξιολύπητη μπορεί να σου περάσει αδιάφορο. Για μένα ήσουν και θα είσαι απο την μέρα που σε γνώρισα το άλλο μου μισό , και αυτο στο γράφω με απόλυτη γνώση του οτι ποτε δεν θα μπορούσαμε να είμαστε μαζί με την παραδοσιακή έννοια και αυτο είναι εντάξει γιατι μαζί σου έμαθα να μην εξηγώ ααυτα που νιώθω να μην τα χωράω σε κουτάκια.
Είσαι το άλλο μου μισό ακόμα και αν εγω δεν είμαι για σενα. Δεν υπάρχει τιποτα που δεν θα αφηνα για να σε δω. Και δεν υπάρχει κανείς  που μπορεί να με κάνει να αλλάξω γνώμη ουτε κάν εσυ. Μέσα στους πολλούς έρωτες εσυ είσαι ο ενας μου. Γιατί στο λεω εχω ερωτευτεί και εχω κλάψει για άλλους αλλα σε κανέναν δεν γύρισα και κανέναν δεν αγάπησα  οπως αγάπησα εσένα αθώα σαρωτικά απόλυτα .
Σε αυτόν τον κόσμο εγώ αγάπησα τόσο δυνατά που δεν μπορεί να μην άφησε κάποιο σημάδι πανω σε αυτόν τον κόσμο. Κανείς ποτέ δεν θα ξέρει πόσα θα έκανα για σένα ίσως ούτε εσύ.
Αν ποτέ μου έλεγες τι είναι  αυτο το ενα που θα σου ζητούσα ενα και μοναδικό πράγμα ειναι οτι θα ήθελα μια μέρα 24 ωρες κάπου που κανείς δεν μας ξέρει να εκπληρώσω την αναγκη μου να ειμαι κοντα σου ελεύθερα να σου μιλήσω να γελάσω να σε ακούω να μου μιλάς και να μου λες ιστορίες σα να σε γνωρίζω για πρώτη φορα να κοιμηθώ και να ξυπνήσω δίπλα σου ευτυχισμένη που έδωσα σε εκείνο το 18χρονο κορίτσι την νίκη που της άξιζε και να μην το μάθει ποτέ κανείς  αλλά εγώ να το ξέρω οτι  εκανα μια προσπάθεια να χορτάσω ελεύθερα την αγαπη που σου εχω.
Με εχουν χαρακτηρίσει υπερβολικά αυτόνομη και δυναμική ίσως και να είμαι δεν ξερω αλλα κρατησα εκεινο το κοριτσι που σε ερωτεύτηκε πριν καν σε δει από κοντά ζωντανό μέσα μου για σενα .
Δεν θελω να αισθανθείς ποτέ  άσχημα λες και μου εκανες κακο. Τιποτα κακο και στο λεω σαν γυναίκα πλέον ολο το φταιξιμο και τ ην ευθυνη την παίρνω εγω , γιατι προσπάθησα να σε βγαλω απο μεσα μου και μου έκανε το μεγαλύτερο κακο , ξοδεύτηκα  σε πολλα σε πολλα άδεια βράδια που  σε ξεχνούσα με καποιοον που σου έμοιαζε και ισως να τα κατάφερνα να σε ξεχνούσα μια μερα αλλα ολο αυτο έμοιαζε λάθος και ετσι επέλεξα με αφησω ελεύθερη να σε αγαπώ οπως νομίζω εγω σωστο χωρις να ταράξω ουτε μια ευθεια γραμμή απο την ζωη σου εγω θα σαγαπω ήσυχα αθόρυβα οπως νομίζω εγω σωστο.
Εγω και εσυ αγαπηθήκαμε με έναν τρόπο που δεν χαλάει. Θελω να σε δω,  ''κι αν δεν σε ξαναδω πες μου τοτε για ποιον παράδεισο αντέχω τοση κόλαση ''? γαμώτο μου χεις λειψει.....αντιλαμβάνομαι ποσο ανόητο ειναι να αγαπω ετσι καποιον που μπορει να μην ξαναδώ αλλά έπρεπε να στο πω.
Δεν χρειάζομαι να ακούσω τα ιδια απο σένα ξέρω πως κατι υπάρχει μεσα σου για μενα και ειναι αρκετο.
Καληνυχτα
ΓΣ
sykaki.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

πες μου ότι εποχή και να είναι....