27 Φεβρουαρίου 2011

the air and his mortal girl





Μα πως και με τι δύναμη να αρνηθώ ότι με τραβάς  ότι κινούμε  γύρω σου  και εσύ γύρω μου σαν μαγνήτες
 και με τι ψέμματα να πω πως εχθές δεν σε ένοιωσα ήσουν εδώ... το μυαλό σου οπού και να ήσουν  σε ένοιωθα να με κοιτάς με  τα αχόρταγα μάτια σου  και τα χέρια μου ακολουθούσαν την γραμμή που χάραζες αυστηρά και επίμονα πάνω μου.
Τι νομίζεις ότι  μπορώ να ξεφύγω πια....Τι νομίζεις ότι εσύ κίνησε αντίθετα; μα δεν μπορείς δεν γίνεται...
υπόγραψες για ένα παραμύθι που με αλλάζει με ξυπνάει αργά κύτταρο κύτταρο και το δηλητήριο που ρίχνεις μέσα μου με κάνει απαιτητική απέναντι σου διεκδικείς  και διεκδικείσαι ότι και να γίνει δεν ξεφυγεις απο εδώ .....
Το να σε θέλω δεν είναι λάθος και το να το παραδέχομαι είναι το μόνο που έμεινε...
δεν σε άκουσα  αλλά ο απόηχος της βαθιάς φωνής σου αγγίζει τους λοβούς των αυτιών μου  δεν σε είδα αλλά νιώθω καρφωμένα τα μάτια σου πάνω μου  γλιστράν πάνω σε ότι καμπύλη είναι σκαλισμένη πάνω μου θέλω να σε αγγίξω αλλά δεν με αφήνεις...
Σήμερα νιώθω πως και εσύ φοβάσαι πως χάνεις τον δικό σου έλεγχο ; κάνω λάθος;
το νιώθω ότι σε ελκύω μην αρνείσαι ότι και εσύ  φοβάσαι  το ένοιωσα.... όπως νιώθω και τι θέλεις
 όπως ξέρεις  ότι η αναπαραγωγή των εκρήξεων μέσα σου είναι  απλά καθρέφτης των δικών μου

είναι μάταιο πια δεν έμεινε τίποτα  παραδώ σου  στην ιστορία

5 σχόλια:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=XLmI-FDy3xE&playnext=1&list=PLA201F77591FE789D


    Φιλακια γλυκιάς καλημέρας.....μαγνητικής Θέλξης ανάμεσα στο Θετικό κι Αρνητικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως βλέπω κι ένιωσα η ανάρτησή σου προσφέρεται για κάποιες μουσικές...Μία κι από εμένα...

    http://www.youtube.com/watch?v=vHIMKGe4x0g

    Θα ρωτούσα που χάθηκες sykaki, αλλά αφού διάβασα δεν θα το κάνω...

    Φιλιά ψιχάλες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. reflection: μια ελξη που χθες βαφτίστηκε αναπόφευκτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εσπέρε, γλυκιε μου αναγνώστη.... δεν χάθηκα μπαίνω και χάνομαι σε κείμενα κάθε μέρα... απλά αποφάσισα να γράφω μόνο όταν τα λόγια μου είναι δυνατά όταν θέλουν να βγουν από το κορμί μου και να ταξιδέψουν (με) το μυαλό σας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΩ ΚΑΠΩΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΗΣΥΧΑ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΑΦΗΣΑ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πες μου ότι εποχή και να είναι....