20 Μαρτίου 2013

Έμεινα εδω






Κάποια πράγματα σαν ανθρωπος  μπορω να τα πω μονο μεσα από το γράψιμο ισως γιατι νιωθω πιο άνετα γράφοντας ακόμα και αν ειμαι γενικά λαλίστατη ισως προσπαθούσα παντα να  καλυψω το κενο αναμεσα σε αυτά που θελω να πω.

Όταν σε γνωρισα ημουν επιφυλακτική   ειχα ηδη έναν πολύ πληγωμενο εγωισμο  και αυτό με εκανε να μην σε εμπιστευτω  αν και ηθελα από την πρωτη μερα που σε γνωρισα να ερθω κοντα σου ….
ΜΕτα από  καιρο καταλαβα ότι αν δεν καταφερω να ξεπερασω ότι φοβαμαι δεν θα ειμαι αρκετα δυνατη και τα καταφερα ηρθα πολύ κοντα σου και  αποφασισα να  μην παρατησω τα παντα στην τυχη τους

Σήμερα νιώθω  ότι όλα αυτά αξιζαν  και με το παραπανω , νιωθω ερωτευμένη την στιγμη που σε κοιτώ και δεν εχω καμία αμφιβολία  γι αυτό  πάντα επιζητώ ένα φιλί σου γιατί τα χείλια σου είναι ότι χρειάζομαι για να νιώθω ευτυχισμένη όταν η διάθεση μου αλλάζει προς το σκουρο 
Δεν λεω ότι δεν υπάρχουν στιγμές που με στεναχωρείς θα ηταν και παραξενο στα τοσα χρονια το πιο κύριο στοιχείο  που δεν το  αφήνω να φάνει στην ακριβη του ενταση είναι η ζηλεια μου , σε ζηλεύω όχι γιατι δεν σε εμπιστεύομαι αλλα γιατι ετσι νιώθω ζηλευω οποια  γυναίκα σε πλησιάσει η σου μιλήσει ή της μιλήσεις μέσω του Facebook  και είναι δύσκολο να το αποβάλω  αφου κάποιες φορες χωρίς πραγματικό λογο νιώθω πληγωμένη αλλα  εχω ξεπερασει κι αλλους φοβους για να αφησω αυτό να με καταβάλει
 Είναι  τα ματια σου και ας ειναι δυσκολο να το πιστεψεις είναι τα ματια σου που  ερωτευομαι κάθε μερα το γεγονος ότι με  θελεις στην ζωη σου το γεγονος ότι εισαι η πρωτη φωνη που θελω να ακουω το πρωι  και η τελευταια το βραδυ

Ησουν εσυ που μου απεδειξες  ότι  η αποσταση είναι το μικροτερο πραγμα που ειχα να φοβαμαι ότι  θα τα καταφερνα ότι δεν εχει σημασια που ειμαι και που εισαι αλλα το γεγονος ότι νιωθουμε ετσι μεταξυ μας   εγω θα παλευω αυτην την αποσταση με κάθε μεσω όπως μπορω δεν την φοβαμαι πια …..

Σαγαπαω μεσα από την καρδια μου ,

Δεν υπάρχει τίποτα σε σένα που δεν το αγαπώ…. Δεν υπάρχει τίποτα που κάποιος μπορεί να μου πει για σένα που θα με κάνει να παψω να στέκομαι δίπλα σου  ελπίζω και εύχομαι να σε κάνω όσο ευτυχισμένο με κάνεις εσύ


‘’ Το θεμα ξερεις ποιο είναι? Ότι όλα αυτά που μου λειπουν δεν μου λειπουν τοσο οσο θα μου ελειπες εσυ αν δεν σε ειχα.’’


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

πες μου ότι εποχή και να είναι....