22 Νοεμβρίου 2010

Γλυκεια τελευταια αναπνοη σου....



Είναι πολλά...
είναι η πρωτη ματια που με λεπιδιασε
 είναι η πρωτη λέξη σου που σαν ερωτας τρυπησε την ζωη μου
 και ειναι πολλα ενδιαμεσα που με έκαναν να νιωσω δικη σου
μεσα σου ψυχη σου
παθιαστικα με το πρωτο σου φιλι  ξεφυγαν οι αισθησεις μου
 σε αγγιξα  φουντωσαν  κοκκινες λεξεις μεσα μου
ανεβηκαμε ο ενας πανω στον αλλο
 οπως σκαρφαλωσαμε  ο ενας και κρεμαστικαμε στις φαντασιωσεις μας
και ηρ8ε η στιγμη...
ακουσα την αναπνοη σου και εισαι μεσα μου
ζωη μου....
ερωτα μου
γλυκεια τελευταια αναπνοη σου πριν γινουμε ενα
και κρεμασουμε το παρελθον για να γεννησουμε στον κοσμο
το μελλον ΜΑΣ.

7 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είναι η πρωτη αναπνοή σαν τελευταία της Ζωής...
    και στο μεταίχμιο Ζωής - Θανατου να σε λατρεψουν οι αναγκες μου που διψούν για τα παντα και σου χαριζονται σε ένα συμπυκνωμενο λεπτό πριν το σκοταδι γινει νυχτα στα ματια μου...

    η πιο λαμπερή στιγμή μου είναι δική σου..
    εκει σ'αγαπαω..
    στο μεταιχμιο Ζως - Θανατου..

    τοσο συγκλονιστικό είναι καθετί σου που με πλαισιώνει!...

    τα φιλιά μου... συκάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλω και γω....
    εκείνη την τελευταία του αναπνοή χώρια και ύστερα για πάντα μαζί μου, αναπνοή στην αναπνοή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα sykaki!
    Πιστεύω είναι η πιο όμορφη εικόνα. Μία αναπνοή είναι αυτό που χωρίζει το κενό από τη δημιουργία και την αιωνιότητα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν υπαρχει πρωτη η τελευταια ματια...
    Υπαρχει μονο Η ΜΑΤΙΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απλά υπέροχο sykaki! Το έχω νιώσει αυτό το συναίσθημα...

    Ελπίζω να είσαι καλά!
    http://www.roloi-skia.blogspot.com/
    Σε περιμένω να περάσεις αν θες.

    Τα λέμε! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πες μου ότι εποχή και να είναι....